ساخت و تعمیر سردخانه در کرمان 09156152857 - الکتروبهمن

ساخت و تعمیر سردخانه در کرمان 09156152857 - الکتروبهمن

تعمیر سردخانه در کرمان - ساخت و نصب سردخانه در کرمان - نگهداری و سرویس سردخانه در کرمان

ساخت و تعمیر سردخانه در کرمان

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید سردخانه کرمان با ما در تماس باشید: 09156152857)

تعمیر سردخانه در کرمان

یکی از الزامات زندگی با فناوری امروزی، کار کردن همیشگی جریان فناوری است. اگر که شما صاحب یک سردخانه هستید، حتما به یک تعمیرکار حرفه ای و استادکار نیاز دارید به همین دلیل ممکن است سردخانه شما از کار بی افتد و جنس شما داخل سردخانه خراب شود.

تعمیر سردخانه در کرمان

گروه باتجربه ی الکتروبهمن تمامی امور مربوط به تعمیر سردخانه در کرمان را با قیمتی مناسب انجام می دهد. برای تعمیر سردخانه در کرمان با شماره 09156152857 تماس بگیرید.

مقاله آموزشی: ساخت و نصب سردخانه در زاهدان

نگهداری و سرویس سردخانه در کرمان

شهر کرمان، یکی از شهر های صنعتی ایران است و به واسطه همین صنعتی بودنش، تعداد زیادی سردخانه با ابعاد بزرگ و کوچک در خود جای داده است. نگهداری از تجهیزات خنک کننده مانند خشک کن، سردخانه، تونل انجماد، اتاق خنک کننده تابلو برق و… نیاز به دانش فنی و تجربه فراوان دارد. خرابی هر کدام از این تجهیزات خنک کننده حتی برای چند ساعت ممکن است خسارات جبران ناپذیری را ایجاد کند. برای سرویس و نگهداری سردخانه در کرمان با شرکت الکتروبهمن در تماس باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید سردخانه کرمان با ما در تماس باشید: 09156152857)

طراحی و نصب سردخانه در کرمان

یکی از مهم‌ ترین نیازهای هر کارخانه، انبار، فروشگاه یا رستوران بزرگ، یک سردخانه قدرتمند است. با استفاده از سردخانه‌ ها می‌ توان مواد غذایی و محصولات گوناگون را تا مدت ‌ها حفظ کرده و از فساد آن‌ ها جلوگيري کرد. البته بهره بردن از سردخانه ‌ها مزایای دیگری هم به دنبال دارد که در ادامه به آن‌ ها خواهیم پرداخت. سردخانه ‌ها انواع و ابعاد مختلفی دارند که بر حسب شرایط و نیاز می ‌توان از هر یک از آن‌ ها استفاده کرد. در این مقاله به بررسی مزایای سردخانه کرمان و همچنین انواع سردخانه‌ های موجود در کرمان و ایران خواهیم پرداخت.

فروش و نصب سردخانه در شهر کرمان

فروش و نصب سردخانه در شهر کرمان

یکی از اصلی ‌ترین دلایلی که باعث استفاده ‌ی بسیاری از فروشندگان، کشاورزان و انبارداران از سردخانه‌ ها می ‌شود، نگهداری طولانی مدت محصول، جلوگیری از خرابی آن و همچنین حفظ کیفیت محصول است. با نگهداری طولانی مدت بسیاری از محصولات به خصوص میوه و سبزیجات ممکن است شاهد فساد شیمیایی، فیزیکی، تغییر رنگ و یا حتی فساد برخواسته از میکروارگانیسم‌ ها باشید.

در صورتی که با بهره گرفتن از سردخانه‌ کرمان می‌ توانید سرعت انواع فسادها و کاهش کیفیت محصولات را تا حد قابل توجهی کاهش دهید. در بسیاری از سردخانه ‌ها برای کند کردن سرعت فساد ناشی از میکروارگانیسم ‌های سرمادوست از نور فرا بنفش استفاده می‌ شود. اما سردخانه کرمان تنها برای کاهش سرعت فساد مواد و محصولات گوناگون استفاده نمی ‌شود؛ بلکه استفاده از سردخانه ‌ها مزایای دیگری نیز به همراه خواهد داشت.

مزایا سردخانه در کرمان

کنترل قیمت در بازار

یکی از مهم‌ ترین مزایای استفاده از سردخانه در کرمان کنترل قیمت محصولات گوناگون در بازار است. مثلا می‌ توان به ذخیره کردن میوه یا سبزیجات خاص و فصلی در سردخانه‌ ها و عرضه آن‌ ها در بازار در فصل های خاص اشاره داشت. در فصل‌ های خاصی که زمان برداشت میوه مورد نظر نیست، با استفاده از ذخایر سردخانه‌ ها و عرضه آن‌ ها در بازار می ‌توان به نیاز مشتریان پاسخ داده و از بروز حباب قیمت در بازار جلوگیری کرد.

علاوه بر این موارد در فصول برداشت محصول مورد نظر، قیمت محصول با کاهش شدید مواجه نمی شود. با ذخیره کردن محصولات گوناگون در سردخانه ‌ها می‌ توان میان عرضه و تقاضا تعادل ایجاد کرد. به همین دلیل بسیاری از باغداران و کشاورزان بزرگ به طور قطع به سردخانه‌ کرمان احتیاج خواهند داشت.

بهبود اقتصاد کشور

بسیاری از باغداران، کشاورزان و تولیدکنندگان بزرگ را به بهره گرفتن از سردخانه ‌ها تشویق می‌ کند بهبود اقتصاد کشور به وسیله افزایش صادرات و کاهش واردات است. با استفاده از سردخانه‌ های مناسب می‌ توان به راحتی به نیاز داخلی کشور پاسخ گفته و همزمان به رونق اقتصادی کشور نیز کمک کرد. در واقع با بهره ‌گيري از سردخانه‌ کرمان مي ‌توان از كمبود محصولات در بازار داخلي جلوگيري كرده و با صادر كردن محصولات مازاد به كسب درآمد بيش ‌تر كمک كرد.

مقاله آموزشی: تاریخچه استفاده از سردخانه

ساخت انواع سردخانه در‌ كرمان

سردخانه در‌ کرمان براي تنظيم بازار و متعادل‌ سازي ميزان عرضه و تقاضا استفاده مي ‌شود. سردخانه ‌ها به حفظ كيفيت محصول و همچنين كاهش سرعت فساد آن كمک بسياري مي‌ كنند. اما سردخانه ‌ها نيز انواع مختلفي دارند كه از هر يک براي مقاصدي خاص استفاده مي ‌شود. بعضی از انواع دسته ‌بندي ‌هايي كه مي ‌توان براي سردخانه ‌ها ارائه داد عبارت است از:

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید سردخانه کرمان با ما در تماس باشید: 09156152857)

1. سردخانه زير صفر در کرمان

سردخانه ‌هاي زير صفر از دمايي پایین ‌تر از دمای انجماد برای سرد نگه داشتن و انجماد محصولات استفاده می ‌کنند. سردخانه‌ های زیر صفر با نام سردخانه‌ های انجماد نیز شناخته می‌ شوند. معمولا دمای سردخانه‌ های زیر صفر چیزی میان 12- تا 23- درجه سانتی ‌گراد است. البته رایج ‌ترین دمای سردخانه ‌های زیر صفر 18- درجه سانتی ‌گراد است که بیش ‌تر از دماهای دیگر مورد استفاده قرار می ‌گیرد. در سردخانه‌ های زیر صفر مواد و محصولات منجمد از جمله گوشت و مرغ و ماهی منجمد و همچنین سبزیجات منجمد نگهداری می‌ شود.

2. سردخانه بالاي صفر کرمان

در ساخت سردخانه کرمان، سردخانه ‌های بالای صفر بر خلاف نوع زیر صفر از دمایی بالاتر از دمای انجماد برای سرد نگه داشتن محصولات استفاده می‌ کنند. دمای معمول در سردخانه‌ های بالای صفر چیزی میان 1 تا 4 درجه سانتی ‌گراد است. سردخانه ‌های بالای صفر در دو نوع کوتاه مدت و بلند مدت ارائه می ‌شوند:

سردخانه‌ های کوتاه مدت

معمولا در سردخانه‌ های کوتاه مدت مواد و محصولات مورد نظر به تدریج وارد اتاقک سردخانه شده و بعد از مدتی کوتاه (مثلا چند روز) از سردخانه خارج می ‌شوند. ماکزیمم زمانی که محصولات در سردخانه کوتاه مدت نگهداری می ‌شوند 15 روز است.

سردخانه ‌های بلند مدت

سردخانه‌ های بلند مدت معمولا تحت عنوان سردخانه ‌های عمومی احداث می ‌شوند و از قوانین مشخصی برای نگهداری مواد و محصولات مختلف استفاده می ‌کنند. بعضی از موادی که در سردخانه‌ های بلند مدت از آن‌ ها نگهداری مي ‌شود مي‌ توان به ميوه و سبزيجات،‌ لبنيات مانند ماست و پنیر، گل و گیاه و همچنین مواد دارویی اشاره داشت.

3. تونل انجماد در کرمان

از دیگر انواع سردخانه‌ کرمان می‌ توان به تونل انجماد اشاره کرد. از مواد غذایی می ‌توان به دو شیوه نگهداری کرد. در اولین روش محصولات را در اتاقکی با دمای پایین قرار می‌ دهند تا ماده به آهستگی سرد شده یا به دمای انجماد برسد. در روش دوم ماده مورد نظر در تماس مستقیم یا غیر مستقیم ماده منجمد کننده قرار می ‌گیرد تا به سرعت منجمد شود.

اما می ‌توان به جای تماس محصول مورد نظر با ماده منجمد کننده آن را در معرض جریان هوای سرد و شدید قرار داد تا به انجماد سریع آن کمک کرد. وظیفه تونل انجماد تولید و جریان دادن هوای سرد و شدید در فضای درونی برای منجمد کردن سریع محصولات است.

با کمک تونل انجماد می ‌توانید به منجمد کردن سریع مواد غذایی کمک کرده و از به وجود آمدن کریستال ‌های یخی در آن‌ ها جلوگیری کنید. در واقع با ساخت سردخانه در کرمان می ‌توانید به حفظ شکل و رنگ مواد و محصولات گوناگون کمک بسیاری کنید.

مقاله آموزشی: هزینه ساخت سردخانه چگونه محاسبه می شود؟

قیمت سردخانه در کرمان 

قیمت سردخانه در کرمان

برای اطلاع از قیمت های جدید ساخت و راه اندازی سردخانه در کرمان و گرفتن مشاوره در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید. شماره تماس: 09156152857 

استفاده از سردخانه‌ ها می ‌تواند مزایای بسیاری به همراه داشته باشد. با استفاده از سردخانه در کرمان می ‌توانید علاوه بر حفظ شکل و رنگ و کیفیت محصولات و همچنین جلوگیری از فساد آن‌ ها، به تنظیم قیمت محصولات در بازار و جلوگیری از به وجود آمدن حباب قیمت نیز کمک کنید.

علاوه بر این با استفاده از سردخانه ‌ها قدرتمند مي‌ توان علاوه بر پاسخگویی به نیاز مشتریان، محصولات مازاد را صادر کرده و به چرخه اقتصاد کشور کمک بسیاری کرد.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
×
×

چطور میتونم کمکت کنم؟