ساخت سوله در تبریز 09156152857 - الکتروبهن

ساخت سوله در تبریز 09156152857 - الکتروبهن

تبریز را می توان به عنوان قطب اصلی صنعت در شمال غرب کشور دانست. شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی در طول سالیان متمادی با سرمایه گذاری هایی که در بخش های مختلف صنعتی ، کشاورزی و تولیدی انجام شده است به عنوان یک منطقه صنعتی در سطح کشور مطرح شده است.

ساخت سوله با سردخانه در تبریز

تبریز را می توان به عنوان قطب اصلی صنعت در شمال غرب کشور دانست. شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی در طول سالیان متمادی با سرمایه گذاری هایی که در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و تولیدی انجام شده است به عنوان یک منطقه صنعتی در سطح کشور مطرح شده است. اما جهت تامین فضای مناسب برای راه اندازی و یا توسعه کسب و کارهای مختلف در این استان، نیاز به سوله سازی تبریز و سایر مناطق محدوده آن، الزام پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: ساخت سردخانه میوه در ارومیه

اما چه نوع سازه ای مناسب ساخت فضاهای صنعتی در شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی است؟

.

ساخت سوله با سردخانه در تبریز

این استان با توجه به موقعیت جغرافیایی خود همیشه میزبان بارش سنگین برف در طول سال می باشد. در نتیجه باید از سازه هایی استفاده کرد که بتواند مقاومت خوبی در مقابل بار ناشی از وزن برف داشته باشد. سازه های خرپایی و یو بی ام که تحت عنوان سوله سبک مطرح شده اند از مقاومت چندانی در برابر این فشار ها برخوردار نیستند در نتیجه استفاده از این سازه ها می تواند خسارت های جبران ناپذیری بر واحد تولیدی و کارگاهی داشته باشد.

اما در مقابل سوله های تیر ورقی به عنوان بهترین گزینه جهت ساخت واحد های کسب و کار اعم از صنعتی و کشاورزی و غیره در این منطقه می باشند. کما اینکه در طول سالیان متمادی نیز امتحان خود را پس داده اند. و ما در این استان شاهد وجود کارخانه هایی با قدمت بیش از 70 سال هستیم که از سوله های تیر ورقی فولادی استفاده کرده اند و هنوز هم خم به ابرو نیاورده اند.

بیشتر بخوانید: عیب یابی کمپرسور اسکرو بیتزر CS

سوله در شهر تبریز

.

سوله سازی در شهر تبریز

تبریز به عنوان یکی از مراکز اصلی کشاورزی در کشور است. آب و هوای مساعد، وجود زمین های حاصلخیز و صنعتی شدن کشاورزی در این منطقه باعث رشد تولیدات نباتی و دامی در این منطقه شده است. سوله سازی تبریز یکی از ملزوماتی است که می تواند پاسخگوی این حجم عظیم تولیدات کشاورزی باشد.

ساخت سوله در تبریز 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
×
×

چطور میتونم کمکت کنم؟