آشنایی با یخچال قنادی و شیرینی فروشی و انواع آن - الکتروبهمن

آشنایی با یخچال قنادی و شیرینی فروشی و انواع آن - الکتروبهمن

آشنایی با یخچال قنادی و شیرینی فروشی و انواع آن - الکتروبهمن

یخچال شیرینی فروشی به صورتی طراحی شده که شیشه هایی شفاف در جلوی آن تعبیه شده که باعث می شود مشتریان به راحتی از پشت ویترین انواع شیرینی و کیک را ببینند و انتخاب خود را نهایی کنند.

آشنایی با یخچال قنادی و شیرینی فروشی و انواع آن

یخچال شیرینی فروشی به صورتی طراحی شده که شیشه هایی شفاف در جلوی آن تعبیه شده که باعث می شود مشتریان به راحتی از پشت ویترین انواع شیرینی و کیک را ببینند و انتخاب خود را نهایی کنند.

در یخچال ویترینی قنادی نوعی سیستم گردش هوا تعبیه شده است که رطوبت و دما را به خوبی حفظ کرده و از فاسد شدن کیک و شیرینی ها جلوگیری می کند.

مقاله آموزشی: محاسبه هزینه ساخت یک سردخانه

یخچال قنادی و شیرینی فروشی

از مهم ترین ویژگی های یخچال کیک می توان به عایق بندی آن اشاره کرد که تزریق فوم از نوع پلی یورتان بوده و سرما را به خوبی در خود حفظ می کند که این کار باعث می شود تا این یخچال صنعتی کم مصرف باشد.

شیشه آن از نوع سکوریت نشکن بوده و به انتخاب مشتریان قابل انتخاب در دو نوع ساده و دودی است. موتور این ویترین دانفوس بوده که تحت لیسانس کشور آلمان است و با توجه به نیاز مشتری قابل نصب در زیر یا در کنار آن است. دارای ضربه گیر دور تا دور شیشه ها و بدنه می باشد.

یراق آلات استفاده شده در ساخت این محصول از بهترین نوع یراق آلات وارداتی است. از دیگر ویژگی های این یخچال می توان به نورپردازی ال ای دی و حک کردن نام یا برند اختصاصی  مشتریان بر تاج دستگاه اشاره کرد. رنگ بندی بدنه این محصول به انتخاب مشتریان قابل تغییر است که دارای سه رنگ :سفید، نقره ای وطلایی می باشد.

مقاله آموزشی: آشنایی با سردخانه لبنیات

انواع یخچال ویترین قنادی

1)ویترین مکعبی

2)یخچال کیک

3)یخچال آکواریومی

4)یخچال ویترینی

5)ویترین نان فانتزی

6)یخچال شوکیک

7)پیشخوان قنادی

ویترین مکعبی:

دارای طبقات شیشه ای بوده که می توانند وزن زیادی را تحمل کنند و مناسب جهت استفاده در نان فانتزی فروشی ها برای چیدن انواع نان است.

یخچال کیک:

دارای قفسه های طویل و بزرگ جهت نمایش انواع کیک می باشند. با نورپردازی که در این یخچال کار شده زیبایی آن چندین برابر می شود.

یخچال آکواریومی:

در تولید این یخچال برای دید بهتر مشتریان از شیشه ای ضد بخار استفاده شده است.

یخچال ویترینی:

در ساخت این محصول از بدنه استیل ضد اسید استفاده شده که علاوه بر قنادی ها، در مغازه های مرغ فروشی قابل استفاده هستند.

ویترین نان فانتزی:

ویترین نان فانتزی در ابعاد دو متر ساخته شده و رادیات جهت سرمادهی در آن تعبیه شده است.

یخچال شوکیک:

این یخچال ویترینی جهت به نمایش گذاشتن انواع کیک ساخته شده که با استفاده از عایق بندی تزریق فوم در بدنه باعث ثابت نگه داشتن دما و رطوبت می شود که با استفاده از آن ها از خراب شدن شیرینی و خشک شدن آن ها جلوگیری می شود.

پیشخوان قنادی:

از این ویترین برای قرار دادن ترازو و چیدمان وسایل قنادی در قسمت پایینی آن مورد استفاده قرار می گیرد. می توان آن را به صورت میز دخل و کشوی پول طراحی کرد.

کاربرد یخچال قنادی

قیمت یخچال شیرینی فروشی

یخچال قنادی به صورتی  طراحی می شود که مشتریان بتوانند به راحتی محصولات داخل ان را روئیت کرده و به سلیقه خود شیرینی یا کیک مورد نظر خود را انتخاب کنند به همین دلیل به یخچال ویترینی معروف است یخچال ویترینی به جز قنادی در فروشگاه های بزرگ و کوچک مغازه های نان فانتزی، کافی شاپ و..... قابل استفاده است این یخچال قابل تولید در دو نمونه با موتور و بدون موتور است.

از نمونه با موتور جهت نگهداری کیک، شیرینی تر و .... استفاده می شود. از نمونه بدون موتور جهت نگهداری انواع شیرینی خشک، نان فانتزی و....که مواد اولیه آن ها ترش و فاسد نمی شود استفاده می شود.

عیب یابی یخچال صنعتی

اگر یخچال شما در خنک کردن محصولات به مشکل بر خورده است در یکی از موارد زیر یخچال شما ایراد دارد:

1)ترموستات

2)شارژ و گاز

3)کمپرسور

4)لاستیک درب

5)خرابی فن

تعمیر یخچال ویترینی به یخچال هایی اشاره دارد که در ویترین مغازه قرار می گیرند. نمونه های یخچال ویترینی در آبمیوه بستنی فروشی ها، فروشگاه ها و … وجود دارد که سیستم این نوع یخچال با یخچال های خانگی کاملا متفاوت است.

مشکلات متداول این نوع یخچال ها:

داغ شدن بیش از حد موتور یخچال، آب دادن زیر یخچال، برق داشتن بدن یخچال، روشن بودن مداورم یخچال، عدم سرد کردن یخچال، شکسته شدن شیشیه ویترینی از مشکلات این نوع یخچال ها است.

مقاله آموزشی: اصول چیدمان مواد غذایی در سالن سردخانه

مشخصات فنی یخچال صنعتی قنادی

خرید یخچال قنادی

در ساخت یخچال های قنادی برای بدنه از استیل و یا گالوانیزه انتخاب می کنند.

بدنه های استیل ظاهر شکیل تری به یخچال می دهد و باعث با دوام بودن و زنگ نزدن یخچال می شود.

استیل استفاده شده استیل استنلس است که برای نگهداری محصولات غذایی استفاده می شود.

بدنه های گالوانیزه برای یخچال هایی استفاده می شود که مواد مرطوب درون آن ها قرار نمی گیرد رطوبت باعث بلند شدن گالوانیزه ها می شود. بدنه گالوانیزه نسبت به استیل قیمت کمتری دارد.

این نوع یخچال برش های سی ان سی دارد. برش های سی ان سی همان نوشته های تعبیه شده روی یخچال هستند که گاها به صورت خوش آمدید یا اسم فروشگاه شما است

این یخچال قابلیت تنظیم و جا به جایی طبقات برای دید بهتر را دارا می باشد.

این محصول طرح و رنگ های مختلف و شکیلی دارد که به خواست شما تولید می شود.

کمپرسور استفاده شده در یخچال ها دانفوس دانمارک است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

این محصول در دو سایز 1.5 متری و 2 متری تولید می شود و جنس شیشه های آن سکوریت نشکن می باشد.

تفاوت یخچال قنادی و ویترین قنادی در تنها در موتور آنهاست ویترین قنادی موتور ندارد و  در 2 سایز 1.5 متر و 2 متر تولید می شوند.

فریزر قنادی

فریزرهای قنادی دارای بدنه ی استیل و عایق بندی تزریق فوم می باشد‌ و از موتورهای پرقدرت دانفوس ۱ اسب برای این دستگاه به کاربرده شده است و دارای پایه های چرخ دار است که باعث سهولت و راحت تر شدن در جا به جایی دستگاه می شود.

این یخچال ها دارای ۳ طبقه ی شیشه ای هستند و جنس شیشه ها از سکوریت نشکن است و جنس داخل یخچال از استیل است و دارای رنگ بندی های متنوع اعم از دودی، دودی طلایی، استیل مشکی و قابل سفارش در انواع چوبی، طرح سنگی و … می باشد.

مقاله آموزشی: آشنایی با سردخانه ضد انفجار و کاربرد آن

تفاوت یخچال قنادی و ویترین قنادی 

ساخت یخچال قنادی

این ویترین ها قابلیت ست شدن با یخچال قنادی را دارند و ابعاد آن طبق سفارش مشتری است. عایق بندی ویترین خشک قنادی تزریق فوم پلی یورتان بوده که جنس بدنه آن استیل استنلس است. امکان درج لوگوی CNC را دارد و دارای نورپردازی LED است.

ابعاد یخچال و ویترین های قنادی

یخچال های قنادی ۱.۵ متری

یخچال های قنادی ۲ متری

ویترین های قنادی ۱.۵ متری

ویترین های قنادی ۲ متری

کاربرد میز ترازو قنادی:

میز زیر ترازو در فروشگاه های مختلف، قصابی ها، قنادی ها، و پروتئینی ها کاربرد دارد. جنس بدنه میز زیر ترازو استیل نگیر یا ضد زنگ بوده که در برابر پوسیدگی مقاوم است. در قسمت زیرین این میز، سه طبقه قرار داده شده که از جنس شیشه سکوریت است و می توانید از آن برای قرار دادن محصولات و لوازم قنادی استفاده کنید. استحکام بالای این میز، قابلیت قرار دادن هر نوع ترازوی دیجیتالی را دارد.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
×
×

چطور میتونم کمکت کنم؟