ساخت و نصب سردخانه در زاهدان - قیمت سردخانه در زاهدان

ساخت و نصب سردخانه در زاهدان - قیمت سردخانه در زاهدان

برای طراحی و خرید سردخانه در زاهدان و همچنین برای گرفتن مشاره رایگان در این زمینه همین حالا با شماره 09156152857 تماس حاصل کنید.

ساخت و نصب سردخانه در زاهدان

برای طراحی و خرید سردخانه در زاهدان و استان سیستان و بلوچستان و همچنین برای گرفتن مشاره رایگان در این زمینه همین حالا با شماره  09156152857  تماس حاصل کنید.

خرید و قیمت سردخانه در زاهدان 

خرید و قیمت سردخانه در زاهدان

یکی از مهم‌ ترین ابزارهای مورد استفاده در کارخانه‌ ها، فروشگاه‌ ها، هتل ‌ها و رستوران‌ های بزرگ داشتن سردخانه است. سردخانه ‌ها با سرد نگه داشتن مواد غذایی کیفیت آن ‌ها را حفظ می‌ کنند. شما با خرید سردخانه در زاهدان می ‌توانید مواد غذایی را به مدت طولانی حفظ کنید.. اما سردخانه‌ ها را می ‌توان از جنبه ‌های گوناگونی به دسته های مختلف تقسیم کرد. 

مقاله آموزشی: روش های ساخت سردخانه

اهمیت ساخت سردخانه در زاهدان و مزایای خرید سردخانه در زاهدان

سردخانه همانگونه که از اسمش مشخص است اتاقکی برای سرد نگه داشتن مواد غذایی یا دارویی یا دیگر تجهیزات و محصولات است. در واقع از سردخانه به منظور حفظ کیفیت محصولات استفاده می‌شود. مهم ‌ترین وظیفه ‌ی یک سردخانه باکیفیت جلوگیری از فاسد شدن مواد نگهداری شده می باشد.

اگر شما قادر نباشید که محصولات و کالاهای خود را به مدت طولانی و بدون هیچ آسیبی در سردخانه خود نگه دارید، آن سردخانه از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و استاندارد نیست. معمولا از سردخانه ‌ها در کارخانه ‌ها، فروشگاه‌ های بزرگ، انبارها، رستوران‌ ها و هتل‌ ها بزرگ به منظور نگهداری از مواد غذایی مانند گوشتی، سبزیجات، لبنیات و همچنین مواد و محصولات کشاورزی و دارویی استفاده می ‌شود.

ساخت سردخانه صنعتی در زاهدان

ساخت سردخانه صنعتی در زاهدان

سردخانه ‌ها نیز از انواع گوناگونی برخوردار می باشند که هر یک مزایا و کاربردهای خاصی دارد. اگر قصد دارید از سردخانه برای نگهداری از محصولات و کالاهای خود استفاده کنید، باید با انواع سردخانه در زاهدان آشنا شوید.

 انواع سردخانه در زاهدان:

سردخانه صنعتی بالای صفر در زاهدان

سردخانه‌ های صنعتی در زاهدان رایج ‌ترین انواع سردخانه‌ ها می باشند. دمای سردخانه‌ های بالای صفر دمای بالاتر از نقطه انجماد است. (معمولا بین 2 تا 4 درجه سانتی گراد) از سردخانه ‌های بالای صفر می‌ توانید برای خنک نگه داشتن و حفظ کیفیت مواد غذایی بسیاری مانند میوه و سبزی، لبنیات و گوشت تازه استفاده کنید.

سردخانه صنعتی زیر صفر در زاهدان

از دیگر انواع سردخانه‌ ها از نظر دما می ‌توان به سردخانه ‌های زیر صفر اشاره کرد. این نوع از سردخانه ‌‌ها بر خلاف انواع بالای صفر، دمایی کم ‌تر از دمای انجماد دارند. (معمولا -18 درجه سانتی گراد) از سردخانه زاهدان زیر صفر برای نگهداری مواد یخ زده و منجمد استفاده می‌شود. برای مثال می ‌توانید موادی مانند گوشت و مرغ یخ زده را در این نوع از سردخانه‌ ها نگهداری کنید.

ساخت تونل انجماد در زاهدان

دسته سوم از انواع سردخانه زاهدان تونل انجماد می باشد. از سردخانه تونل انجماد برای یخ زدن بسیار سریع مواد غذایی استفاده می ‌شود. دمای معمول در تونل ‌های انجماد -40 درجه سانتی گراد است. تونل انجماد مي ‌تواند به سرعت دماي يک محصول را به -18 درجه سانتي گراد برساند.

مقاله آموزشی: رفع عیب مکانیکی دستگاه های تبرید

ساخت انواع سردخانه در سیستان و بلوچستان

سردخانه‌ ها محيطي براي سرد نگه داشتن و همچنين حفظ كيفيت و ظاهر مواد غذايي هستند. سردخانه در زاهدان را مي ‌توان بر اساس جنبه‌ هاي گوناگوني تقسيم كرد. انواع سردخانه‌ ها بر اساس نوع گاز مبرد را نام برده و کاربرد هر یک را توضیح دهیم.

ساخت انواع سردخانه در سیستان و بلوچستان

همان ‌‌طور که بدن با داشتن اجزای گوناگون به مایعی برای چرخش میان اجزا احتیاج دارد، سردخانه نیز با داشتن اجزای مهمی مانند کندانسور و کمپرسور، به ماده ‌ای برای گردش در سیستم خود احتیاج دارد. گاز مبرد نقش آن ماده را ایفا خواهد کرد. گاز مبرد در واقع با شرکت در عمل تبرید موجب سرد شدن هوای سردخانه خواهد شد. زیرا گازهای مبرد گرماگیر هستند و به هنگام تبدیل از مایع به گاز گرمای محیط را به خود جذب مي‌ كنند.

انواع گوناگوني از گازهاي مبرد در بازار موجود است كه هر يک مزايا و معایبی دارند. دو عدد از معروف‌ ترين و كاربردي ‌ترين گازهاي مبرد در ايران گازهاي آمونياک و فريوني هستند. از هر يک از اين گازها در انواع خاصي از سردخانه‌ ها استفاده خواهد شد. به همين ترتيب مي‌ توان سردخانه‌ ها را بر اساس نوع گاز مبرد استفاده شده در آن ‌ها به دو دسته زير تقسيم كرد:

ساخت سردخانه آمونياكي در زاهدان

آمونياک يكي از پرکاربردترین و محبوب ‌ترین گازهای استفاده شده در انواع سردخانه ‌ها است. برخی از مزایای استفاده از آمونیاک به عنوان گاز مبرد در سردخانه‌ ها عبارت است از:

گاز آمونیاک بالاترین اثر تبرید را میان دیگر مبردها داراست.

آمونیاک دوست‌دار محیط زیست بوده و به لایه اوزون آسیبی وارد نخواهد کرد.

گاز آمونیاک مبردی نسبتا ارزان قیمت در مقایسه با دیگر مبردها است.

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم در گازهای مبرد، تشخیص سریع و آسان نشتی است. گاز آمونیاک با داشتن بوی شدید کار تشخیص نشتی را آسان‌تر خواهد کرد.

آمونیاک با روغن واکنش نخواهد داد.

معایب مبرد آمونیاک:

آمونیاک سمی بوده و در صورت تماس با چشم یا پوست می‌تواند به انسان آسیب وارد کند.

آمونیاک می‌تواند با آب واکنش داده و موجب خوردگی قطعاتی مانند برنج و مس شود.

آمونیاک برای استفاده در سردخانه‌های کوچک مناسب نخواهد بود.

ساخت سردخانه فريونی در زاهدان

دومین گاز مبردی که برای سردخانه‌ ها از آن استفاده مي‌ شود گاز فریون است. مزایای استفاده از این گاز عبارت‌ اند از:

گاز فریون سمی نیست.

گاز فریون قابل اشتعال نیست.

استفاده از گاز فریون برای سردخانه‌های کوچک بسیار مناسب است.

معایب استفاده از گاز فریون در سردخانه:

گاز فریون با محیط زیست سازگار نبوده و به لایه اوزون آسیب می‌رساند.

گاز فریون نسبت به دیگر مبردها گران قیمت است.

تشخیص نشتی گاز فریون به دلیل بی بو بودن آن دشوار است.

مقاله آموزشی: چگونه قیمت یک سردخانه را محاسبه کنیم؟ 

قیمت سردخانه در زاهدان

قیمت سردخانه در زاهدان

هزینه ی ساخت و راه اندازی سردخانه در زاهدان به عوامل مختلفی بستگی دارد.

برای اطلاع از قیمت به روز خرید و ساخت سردخانه در زاهدان می توانید با شماره 09156152857 تماس حاصل کنید.

سردخانه‌ زاهدان را می توان از نظر دما و گاز مبرد استفاده شده در آن‌ به دسته‌ های گوناگونی تقسيم كرد. 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
×
×

چطور میتونم کمکت کنم؟