بهترین برندهای مورد استفاده شرکت الکترو بهمن | 09156152857

بهترین برندهای مورد استفاده شرکت الکترو بهمن | 09156152857

بهترین برندهای مورد استفاده شرکت الکترو بهمن | 09156152857

ساندویچ پانل از سه لایه تشکیل شده است و جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی محسوب می شود.

بهترین برندهای مورد استفاده شرکت الکترو بهمن

ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل از سه لایه تشکیل شده است و جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی محسوب می شود. ساندویچ پانل مزایای بسیاری از جمله سبکی، تحویل و نصب بسیار سریع و آسان، قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارند.

لایه‌های ساندویچ پنل هر کدام خاصیت فیزیکی و مکانیکی دارند و مخصوص یک مکان با کاربرد خاص هستند. این مصالح از دو ورق فولادی و یک هسته‌ میانی به عنوان عایق ساخته شده اند.

ساندویچ پانل

پانل های ساندویچ گاهی اوقات به نام پانل های کامپوزیت یا پانل های عایق بندی ساختاری نیز شناخته می شوند. ساندویچ پانل یا همان ساندویچ پانل دارای وزن سبکی است و در بعضی موارد خاص برای ساخت دیوار یا سقف مورد استفاده قرار می گیرد.لایه میانی این صفحات از ماده ای عایق و سبک وزن ساخته می شود.

(جهت دریافت مشاوره در زمینه ساخت سردخانه با ما در ارتباط باشید 09156152857)

جنس لایه میانی ممکن است از موادی مانند پلی استایرن، پشم سنگ، پشم شیشه، پلی اورتان یا XPS باشد. دو طرف این لایه ورق های فلزی هستند. جنس ورق های فلزی معمولا ورق گالوانیزه یا ورق رنگی یا آلومینیوم پیش رنگ شده یا ورق آلوزینک پیش رنگ شده می باشد.

خرید سردخانه جسد هشت کابین

استفاده از هسته سبک باعث مقاومت در برابر نیروهای برشی و عایق سازی خواهد شد و صفحات اطراف این هسته، مقاومت در برابر هوا و ضربه، نیروهای کششی و فشرده سازی را فراهم می کند.

شرکت الکترو بهمن در ساخت سردخانه از ساندویچ پانل ماموت و کبیر استفاده می کند. قطر و جنس ورق در کیفیت ساندویچ پانل نقش اساسی ایفا می کند که در قیمت نهایی ساندویچ پانل نیز موثر خواهد بود. در مقایسه محصول این دو شرکت می توان گفت کیفیت ورق و مچینگ ماموت بهترین است بطوری که جنس و کیفیت ورق ماموت در ایران وجود ندارد.

دانسیته این ورق 40±2 می باشد ولی -2 دیده نمی شود. مچینگ ساندویچ پنل ماموت بسیار عالی است و فضای بین مچینگ کاملا بسته است، همانطور که در مقاله ساندویچ پانل ذکر شده ورق های مورد استفاده ماموت در ساخت ساندویچ پانل 2 بار رنگ می شود و  روکش محافظت از رنگ نیز استفاده شد است. شرکت کویر پانل کیفیت ورق ماموت را ندارد و دارای مچینگ خوبی است.

ورق استفاده شده کبیر نسبت به ماموت ضعیف تر است اما نسبت به بقیه رقبا بهترین است. نبوغ سرمایه عایق بسیار خوبی دارد. ورق مورد استفاده شبیه کبیر است ولی مچینگ ساندویچ پانل به خوبی و کیفیت کبیر نیست.

خرید سردخانه جسد 9 کابین 

کندانسور و اوابراتور

کندانسور چیست؟

کندانسور یک مبدل حرارتی است که در آن سیال مبرد از حالت گاز به حالت مایع تبدیل می‌شود، که با این کار حرارت مبرد دفع می‌شود. در یک سیستم برودتی حرارت توسط ماده مبرد جذب می‌شود که باید این حرارت زائد دفع شده تا مبرد مجدداً قابل استفاده باشد. این فرایند دفع حرارت در کندانسور صورت می‌گیرد. کندانسورها اندازه‌های گوناگونی دارند که از ظرفیت‌های نسبتاً کوچک تا ظرفیت‌های بسیار بزرگ صنعتی به کار می‌روند.

انواع کندانسور

کندانسور‌های هوایی

کندانسورهای خنک شونده با آب 

کندانسورهای تبخیری

خرید سردخانه جسد شش کابین

اواپراتور چیست؟

از اواپراتور می‌توان برای سرد کردن هوا، آب یا هر مایع دیگری استفاده می شود مایع مبرد ورودی به اواپراتور با گرفتن گرمای سیال خنک شونده (گاز یا مایع)، تبخیر و به بخار اشباع تبدیل می گردد.

اواپراتور قسمت از سیکل برودتی است که حرارت را جذب کرده و باعث کاهش دمای سیال مد نظر می‌شود. اواپراتورها می‌توانند به منظور خنک کردن هوا و یا مایعات مانند آب مورد استفاده قرار گیرند.

انواع اواپراتور

اواپراتورهای پوسته لوله‌ای

اواپراتورهای صفحه‌ای

اواپراتورهای هوایی

اواپراتور

شرکت الکترو بهمن از برندهای آرشه کار، نیک و آرتمن کندانسور و اوابراتور که جزو بهترین برندهای بازار است استفاده می کند. در این مقوله مقدار لوله، فن، فین، منبع رسیور یا همان منبع جمع کننده گاز و چیدمان در کیفیت کار بسیار مهم است. شرکت آرشه کار از اینرگروپ استفاده می کند که بسیار خوب و باکیفیت است. در موردفن نیز از فن زیرابگ آلمان استفاده می کند که باز هم کیفیت بالایی دارد، اما لوله های آرشه کار 18/5 متر است و لوله های نیک 20 متر.

خرید سردخانه جسد چهار کابین

شرکت نیک فن زیلابگ چین استفاده می کند که در نتیجه با قیمت کمتر فن، قیمت کل کمتر خواهد شد.

کیفیت کار شرکت آرتمن مانند آرشه کار است و از فن چینی که می توان گفت از فن نیک ضعیف تر است استفاده می کند.

در کیفیت اوابراتور لوله، نوع فن، فین و المنت نقش مهم و اساسی دارند. المنت مورد استفاده آرشه کار آلمانی و باکیفیت است ولی المنت شرکت نیک محصول کشور ترکیه است و کیفیت کار المنت آلمانی مورد استفاده شرکت آرشه کار را ندارد. شرکت آرتمن نیز مانند شرکت نیک از فن چینی و المنت ترک استفاده می کند.

کمپرسور

کمپرسور چیست؟

کار کمپرسور، ایجاد نیروی مکش لازم برای مکیدن گاز مبرد از اواپراتور، متراکم کردن گاز و سپس فرستادن آن به کندانسور است، که در آن گاز به مایع تبدیل می شود. مکندگی کمپرسور گاز را از سمت راست فشار قوی منتقل می کند و حجم گازی که باید متراکم شود، بستگی به میزان جابجایی پیستون کمپرسور دارد.

خرید سردخانه میت سه طبقه

انواع کمپرسور

کمپرسور دینامیکی

کمپرسور جابجایی مثبت

کمپرسور روتاری پره ای

کمپرسور اسکرال

تشدید کننده های فشار

کمپرسور های کمکی

شرکت الکتروبهمن در ساخت سردخانه از کمپرسورهای برند بیتزر و بوک که بهترین برندهای بازار است استفاده می کند.

محصولات شرکت بیتزر آلمان تحت لیسانس و در چین تولید می شود. این محصولات با سی ان سی تولید شده و انسان در پروسه تولید آنها دخالتی ندارد. لوازم این برند در بازار ایران به خوبی یافت می شود.

دی وی ام و کوپلن دو شرکت آمریکایی هستند که با وجود کیفیت بالای محصولات، ورودی به کشور ایران ندارند. دو برند دورین و فراسکلد ایتالیایی هستند، این دو برند نیز محصولات با کیفیتی تولید می کنند اما لوازم این محصولات در بازار ایران به اندازه کافی وجود ندارد. کمپرسورهای دانفوس دارای سطح متوسطی هستند اما موتور این کمپرسورها قابل باز و بسته شدن نیست.

خرید سردخانه میت دو طبقه

شیرجات و خط مایع

بهترین شیرجات مورد استفاده شرکت الکترو بهمن متعلق به شرکت دانفوس آلمان است. مهره جات متعلق به شرکت کستل ایتالیا با کیفیت بسیار عالی، اویل سپراتور و آکولوماتور شرکت  O&Fمی باشد این برند بهترین مارک جهانی است. می توان گفت بهترین لوله مسی جهان متعلق به شرکت مهر اصل و شرکت قائم است. 

لوازم برقی

لوازم برقی شرکت های اشنایدر، هیوندا، ال اس، شیوا امواج، تبن و کابل خراسان مورد استفاده شرکت الکترو بهمن است. در درجه اول بهترین لوازم برقی متعلق به شرکت اشنایدر است که البته هزینه پرداختی نیز بالاتراست. ترجیح شرکت الکتروبهمن استفاده از محصولات ایرانی و از جمله شیوا امواج است.

ساعت تایمر تبن آلمان بهترین برند است ولی می توان از ساعت تایمر شیوا امواج استفاد کرد. کابل مصرفی شرکت الکترو بهمن نیز کابل خراسان است که جزو بهترین هاست.

(جهت دریافت مشاوره در زمینه ساخت سردخانه با ما در ارتباط باشید 09156152857)

عایق کف

بهترین موارد استفاده در مورد عایق شرکت الکترو بهمن  Xpsو پلی یورتان هستند. این شرکت از پلی استارین استفاده نمی کند چون پلی استارین با گذشت زمان آب را به خودش جذب نموده و فوم یخ می زند و این یعنی سیستم انتقال سرما دارد که برای یک سردخانه بدترین اتفاق ممکن است.

عایق کف

عایق های Xps در برابر آب و انتقال دما مقاوم است ولی نسبت به پلی یورتان قیمت خیلی پایین تری دارد. می توان گفت پلی یورتان کیفیت بسیار بالایی دارد و قیمت آن نیز 5 برابر عایق های Xps است.

خرید سردخانه میت یک طبقه

دوطرف ساندویچ پلی یورتان ورق استفاده شده که این مزیت به هزینه آن افزوده است، می توان گفت عایق های Xps صرفه اقتصادی بهتری دارد و داری کیفیت خوبی نیز هست.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
×
×

چطور میتونم کمکت کنم؟