عملکرد سردخانه با سیستم رک - 09156152857

عملکرد سردخانه با سیستم رک - 09156152857

عملکرد سردخانه با سیستم رک یکی از راه های افزایش بازدهی و کارکرد بهینه سیستم سردخانه است. در این سیستم از چند کمپرسور استفاده می شود که به صورت موازی با یکدیگر در یک رک قرار می گیرند.

عملکرد سردخانه با سیستم رک

عملکرد سردخانه با سیستم رک یکی از راه های افزایش بازدهی و کارکرد بهینه سیستم سردخانه است. در این سیستم از چند کمپرسور استفاده می شود که به صورت موازی با یکدیگر در یک رک قرار می گیرند. همه کمپرسورها به یک خط مکش و خط تخلیه متصل شده و به وسیله آنها ظرفیت سیستم سردخانه به راحتی کنترل می شود.

(جهت دریافت مشاوره در زمینه ساخت سردخانه با ما در ارتباط باشید 09156152857)

نوع قرار گیری کمپرسورها به صورت موازی، باعث می شود ظرفیت سیستم تحت کنترل باشد، به طوری که اگر سیستم کار بیشتری داشته باشد، تعداد کمپرسورهای بیشتری روشن می شوند و زمانی که سیستم با ظرفیت کمتری کار کند، تعدادی از کمپرسورها خاموش خواهد شد.

سیستم رک

برای افزایش ظرفیت سرمایشی در سردخانه با سیستم رک، باید در خط مکش کمپرسور فشار بیشتری باشد؛ همچنین در این سیستم باید یک کنترلر پیشرفته تعبیه شود تا در ورودی و خروجی کمپرسورها، فشار مورد نیاز را تنظیم نماید و برخی از کمپرسورها را روشن و خاموش کند تا ظرفیت مناسب برای سیستم فراهم شود.

خرید سردخانه نیسان زیر صفر

سیستم رک شرکت الکترو بهمن

سیستم رک طراحی شده به دست متخصصین ایرانی شرکت الکترو بهمن، دارای مزایای بی نظیری است و محدودیت ها و معایب مدل های قبلی را به خودبی رفع نموده است. این سیستم با تلاش 12 ساله به ثمر رسیده و در چند شرکت بزرگ در کشور نصب گردیده و بازدهی و کارایی بسیار بالایی دارد.

 سیستم رک شرکت الکتروبهمن، به مزان بالایی مصرف برق را کاهش می دهد، به طوری که در درازمدت می توان کاهش هزینه برق مصرفی را بر قیمت پرداخت شده برای این سیستم تشخیص داد. 

این سیستم صدا و گرما را به خارج از محیط منتقل می کند و جذابیت طراحی جدیدی این سیستم قابلیت تنظیم دور موتور می باشد، به این صورت می توان قدرت موتور را کم یا زیاد کرد.

(جهت دریافت مشاوره در زمینه ساخت سردخانه با ما در ارتباط باشید 09156152857)

در نظر بگیرید که در یک فروشگاه، چند یهچال و آب سردکن وجود دارد که موتور هرکدام تولید گرما می کند و برای رفع مشکل گرما، نیاز به کولر گازی خواهد بود که باید مدام روشن باشد. از کولر آبی نیز نمی توان در این محیط استفاده نمود چون کولر آبی تاثیر منفی روی موتور یخچال ها خواهد داشت، مجموعه این سیستم دارای عیوبی است که یکی از آنها گرما و هزینه بالای برق فروشگاه است که با استفاده از سیستم رک شرکت الکترو بهمن همه این موارد به خوبی قابل حل خواهد بود و می توان مبلغ برق پرداختی را تا یک چهارم کاهش داد.

یکی از مزایای با اهمیت سیستم رک شرکت الکتروبهمن، دفترچه جامع و کامل این سیستم برای استفاده و رفع تمامی نیازهی مشتریان گرامی است که در صورت نیروهای مربوطه در کارخانه یا ایجاد هر شرایط دیگر، با روجوع به این دفترچه جامع و کامل و درعین حال کم نظیر، سوالات و ایرادات مشتریان به خوبی رفع شود.

خرید سردخانه وانت پراید 

آیس بانک

آیس بانک (Ice bank) یا سیستم ذخیره سازی انرژی برودتی یخ، مکانیزمی نسبتاً جدید است که به منظور بهینه سازی مصرف انرژی که در تهویه مطبوع و برودت صنعتی، در کنار چیلر تراکمی برای کاهش مصرف برق مورد استفاده قرار می گیرد. این سیستم، در صنایع غذایی بخصوص صنعت لبنیات نیز بسیار پرکاربرد است.

آیس بانک

آیس بانک یک روش ذخیره سازی انرژی گرمایی (Thermal Energy Storage = TES) در دمای پایین است. سرما مفهوم فیزیکی ندارد و در واقع نبودن یا کاهش انرژی گرمایی، باعث کاهش دما و ایجاد سرما می شود؛ به همین سبب، آیس بانک یک نوع سیستم ذخیره سازی گرما در دمای پایین می باشد. به عبارت دیگر، تولید یخ در آیس بانک محصول نبود گرماست و ما در این روش پس از تولید یخ، از انرژی برودتی آن در زمان دیگری استفاده می کنیم.

یکی از چالش های موجود در تهویه مطبوع و برودت صنعتی، میزان مصرف برق چیلرهای تراکمی از جمله چیلر تراکمی هوا خنک، چیلر تراکمی آب خنک و یا حتی مینی چیلرهاست. کمپرسور موجود در سیکل تبرید تراکمی این دستگاه ها، بیشترین میزان مصرف برق را دارد.

خرید سردخانه کامیون زیر صفر

از سوی دیگر، چون کاربرد چیلرها در سرمایش واحدهای مسکونی، تجاری، اداری و حتی برودت صنعتی مدام رو به افزایش است، استفاده از آیس بانک ها بخصوص در پروژه های بزرگ، روز به روز در حال گسترش است، به علاوه افزایش هزینه و تعرفۀ انرژی ها از جمله انرژی الکتریسیته، باعث گسترش بیشتر استفاده از آیس بانک ها شده است. آیس بانک در تهویه مطبوع با عنوان سیستم ذخیره سازی یخ (Ice storage system) نیز تعریف می شود.

(جهت دریافت مشاوره در زمینه ساخت سردخانه با ما در ارتباط باشید 09156152857)

سیستم آیس بنک (ICE BANK) شرکت الکتروبهمن

سیستم آیس بنک شرکت الکتروبهمن دارای مزایای بسیار زیاد و بی نظیری است. این آیس بنک با فوم XPS تولید شده که نسبت به فوم پلی یورتان و آ کا سی وی کیفیتی تا 100 برابربالاتر دارد. این فوم به هیچ عنوان آب جذب نمی کند. سیستم آیس بنک شرکت الکتروبهمن دارای استاندارد جهانی ISO WPS می باشد و به دلیل اعتماد بالای متخصصین این شرکت به محصول با کیفیت خود دارای ضمانت 30 ساله است.

خرید سردخانه کامیون بالای صفر 

در این طراحی از سیستم اس ام اس پنل ( SMS PANEL) استفاده شده است که در این صورت با ایجاد هر حادثه، بصورت آنلاین، اس ام اس به خط تنظیم شده در سیستم ارسال می شود.

طراحی نوین دیگر این شرکت در آیس بانک، حذف بار اضافی کمپرسور در زمان شروع به کار می باشد.این بار تا 73 آمپر نیز می رسد که برای کل سیستم بسیار خطرناک است و حتی امکان ایجاد آتش سوزی تابلوی برق نیز وجود دارد. معمولا با استفاده از اینورتر این بار کم کم به حدود 35 آمپر می رسد که البته هزینه پراختی برای خرید یک اینورتر مناسب بسیار بالاست.

با طراحی هوشمندانه متخصصین شرکت الکتروبهمن که همگی دارای مدارک بالای بین المللی هستند، بار اضافی زمان استارت کمپرسور بطور کامل حذف شده و کمپرسور با 35 تا 37 آمپر شروع به کار می کند.

آیس بانک استاندارد

در سیستم های معمولی، 20 هزار لیتر آب به 18 تا 24 ساعت زمان برای سردکردن نیاز دارد، اما در سیستم طراحی شده این شرکت، این زما به کمتر از 5 ساعت رسیده است. در آیس بنک های معمولی یک لوله ورودی آب گرم وجود دارد که آب گرم شده در مدار را برمی گرداند و دمای آن بین 20تا 40 درجه می باشد.

(جهت دریافت مشاوره در زمینه ساخت سردخانه با ما در ارتباط باشید 09156152857)

در طراحی شرکت الکترو بهمن، در ابتدای پروسه یک دوش تعبیه شده که گرمای اضافه را خارج می کند و بعد آب با قدرت زیاد داخل آب سرد می ریزد. در این سیستم، سرعت سرما بسیار بالاست و این کیفیت کار در ایران بی نظیر است.

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
×
×

چطور میتونم کمکت کنم؟