یخچال اپن به همراه ویژگی های آن - الکتروبهمن

یخچال اپن به همراه ویژگی های آن - الکتروبهمن

یخچال اپن از محصولات کاربردی می باشد که به دلیل داشتن مزایا و کارآمدی بین مصرف کنندگان محبوب و پرطرفدار شده است.

یخچال اپن ایستاده و ویژگی های آن

 

معرفی یخچال اپن

 
یخچال اپن 
 
 
  یخچال های ایستاده انواع مختلفی دارند یکی از این نوع یخچال ها، یخچال های اپن هست که از این مدل یخچال برای استفاده در مغازه ها و فروشگاه های زنجیره ای استفاده می شود. یخچال اپن با تکنولوژی پرده هوا کار می کند و بدون درب هست و از آنها می‌توان برای نگهداری انواع محصولات غذایی و کنسرت و سایر محصولات استفاده نمود حتی می توان از آنها برای نگهداری محصولات پروتئینی مانند سوسیس، کالباس، همبرگر و سایر محصولات که نیاز به نگهداری در سرمای خاصی دارند می‌توان از این نوع از محصولات استفاده نمود. 
 
برای شما پست آموزشی در مورد (سردخانه و انواع مختلف آن) آماده کرده ایم برای خواندن این مطلب همین حالا اقدام کنید.
 
طبقه بندی یخچال اپن به صورتی است که می‌توان طبقات آن را جابجا نمود و آنها را با توجه به سوراخ هایی که از پیش تعیین شده است درون آنها قرار داد و آنها را بر اساس سلیقه خود چیدمان کرد و محصولات خود را بر روی آنها قرار دهید تکنولوژی پرده هوا که در این دستگاه به کار رفته است به این صورت است که دیگر نیازی به درب در این نوع از وسایل ها نبوده و سرما را در درون محفظه خود به حالت گردش در آورده و محصولات را در دمای مناسب قرار می دهد.
 
یخچال ایستاده اپن 
 
جنس بدنه یخچال اپن می تواند از ورق گالوانیزه, abs, و یا شیشه باشد و نورپردازی هایی که در این دستگاه به صورت نوارهای LED به کار رفته است, نور ها به شکلی طراحی شده است که تمامی محصولات نورپردازی می شوند و انتخاب برای مشتری بسیار راحت تر می شود. در زیر یخچال اپن چرخ‌هایی تعبیه شده است و شما می توانید این محصول بزرگ را به سادگی جابجا کنید.
 
طول یخچال اپن از 1/5 متر شروع می شود که شما با توجه به نیاز خود می توانید هر ابعادی را سفارش دهید تا این محصول طراحی و تولید گردد. یخچال اپن از محصولات کاربردی می باشد که به دلیل داشتن مزایا و کارآمدی بین مصرف کنندگان محبوب و پرطرفدار شده است. در ساخت یخچال های اپن از فیلترهای ضد بو و باکتری استفاده شده است داشتن همین مزیت باعث شده تا مواد غذایی داخل یخچال فاسد نشود.
 
بیشتر بخوانید: (تونل انجماد چیست؟)
 
یخچال اپن 
 
یخچال های اپن بسیار کم مصرف بوده و صدای بسیار کمی دارند و  همچنین جریان هوا به خوبی و به طور یکسان در تمامی قسمت های یخچال پخش می شود.
 

 ویژگی های یخچال اپن:

 
 تولید سرمایش به صورت یکنواخت و بدون هیچگونه برفک
کنترل هوشمند دما
قابلیت چیدمان محصولات
طراحی جدا کننده قسمت های یخچال, قابل تنظیم و جابجایی

مجهز به پرده هوا برای به منظور کاهش اتلاف سرما.

مجهز به پرده شب جهت جلوگیری از هدر رفت سرما و برودت در زمان های عدم نیاز
دید آسان و و دسترسی سریع به محصولات.
 
 یخچال اپن

دیگر ویژگی های این نوع یخچال می توان به داشتن قیمت مقرون مصرفه و استفاده ی حداکثری از فضای داخل کابین یخچال اپن اشاره کرد.
 
 

نظرات کاربران پیرامون این مطلب

انصراف از پاسخ به کاربر
 
×
×

چطور میتونم کمکت کنم؟